KALÓRIAÉGETÉS, IZOMÉPÍTÉS BIZTONSÁGOSAN ÉS HATÉKONYAN

Funkcionális edzéssel

Ha körül nézünk láthatjuk a modern élet ,,előnyeit”

Sajnos az egészségtelen életmód következtében gyakran vesszük észre, hogy fáradtak vagyunk, rossz a közérzetünk, kimentünk a formánkból, nem tetszik, amit látunk a tükörben.

Előfordul, hogy még az erősebb, jobb izomzatú férfiaknak is előre esik a válluk, hanyag a tartásuk. 

Hidd el sokan vagyunk így vele, ezt okozza a modern életstílus, de lépéseket kell tennünk, hogy elkerüljük ennek állandósulását.

A funkcionális edzés neked szól ha…

szeretnéd jobban érezni magad egy hosszú és stresszes nap után

szeretnél izomtömeget építeni és erősödni

szeretnél kalóriát égetni

szeretnéd növelni a hajlékonyságod és a mobilitásod

szeretnél jobban kinézni a tükörben

szeretnéd javítani a mozgáskoordinációd és a testtartásod

Add meg itt a címsor szövegét

De a legjobb az egészben

az, amikor a mindennapos tevékenységeknél is kezded érezni az edzések hatását.

 

Amikor cipekedés, hajolgatás, emelés, guggolás vagy felállás során azon kapod magad, hogy egyre inkább rendeltetésszerűen használod a tested, akkor érted meg igazán, miért is olyan divatos és hasznos dolog ez a funkcionális tréning.

,,A több mozgás nem jobb. Az erősebb mozgás nem jobb, A gyorsabb mozgás nem jobb. A jobb mozgás a jobb, és csak akkor tűzzük ki célul, hogy erősebben, gyorsabban és többet mozogjunk, ha már megtanultuk, miként mozogjunk jobban.”

Lakatos Péter
erőnléti szakértő

Célunk

Azt szeretnénk, hogy legyenek funkcionálisan működő izmaid, kevés legyen a testzsírod, szépen és fájdalommentesen tudj mozogni. 

 

A jó kinézet pedig majd ezeknek a melléktermékeként fog jelentkezni.

MITŐL FUNKCIONÁLIS EGY EDZÉS?

Tény, hogy a fitnesz világában ma már sok mindenre ráaggatják a funkcionális jelzőt, így nem csoda, ha zavar van a fejekben. De hogy eredetileg mi volt a funkcionális tréning célja?

Az, hogy a sportolók úgy növeljék a teljesítményüket, hogy közben a lehető legalacsonyabban tartsák a sérülések számát. Aztán ez a hozzáállás fitneszirányzattá nőtte ki magát.

Ma már tömegek járnak funkcionális edzésre erősödni, valamint a mozgáskoordinációjukat és a testtartásukat javítani különböző eszközökkel, illetve saját testsúllyal végzett gyakorlatokkal.

Szemléletmód

A funkcionális szemléletmód legfontosabb jellemzője, hogy az izmokat, izomcsoportokat nem külön-külön, hanem mozgásmintákban rendezetten gyakoroltatja.

 

Kitüntetett jelentőséget szán a törzsizmok stabilizáló szerepének, az ízületek mozgástartományának növelésére és a robbanékonyságot fejlesztő gyakorlatoknak is.

A fő mozgásminták:

  • nyomás/tolás
  • húzás
  • törzsemelés
  • guggolás
  • kitörés
  • rotáció
  • cipelés

Továbbá aszimmetrikus gyakorlatokkal javítja a test izomaránytalanságait.

 

A funkcionális szemlélet tehát „újra megtanítja az izmokat jól dolgozni: megerősít azt, ami gyenge; kijavítja azt, ami nem szimmetrikus; mobilizálja azt, ami beszűkült.

Koordináció, mobilitás, gyakorlat tanulás, erőfejlesztés és anyagcsere felpörgetés

Ezekből a részekből áll egy edzés nálunk.

BEMELEGÍTÉS

Az alapos bemelegítés után jönnek a medve, a kukac, a tigris és a majom mozgását utánzó gyakorlatok, amelyekkel egyszerre nyújtunk, erősítünk és koordinációt javítunk, utóbbi pedig a robbanékonyság fejlesztésére is kiváló.

 

KÉSZSÉGFEJLESZTÉS

Készségfejlesztő részben kap helyet a régi technikák csiszolása vagy az új technikák betanítása.

Óráról órára egyre több eszközzel ismerkedünk meg, és mindig a fokozatosság elve alapján sajátítjuk el a használatukat.

 

ERŐEDZÉS

Majd az erőgyakorlatok során a már helyes mozgásmintákat erősítjük meg. Izomtömeget építünk, erősödünk, javul a testtartásunkat. Ehhez a leggyakrabban kettlebellt vagy TRX-et használunk.

 

ANYAGCSERE FELPÖRGETÉS
Az anyagcsere felpörgető blokk egy rövid és intenzív szakasz, amelyek a vázizomrendszerre és a keringési rendszerre egyaránt hat, ennek köszönhetően pedig sokkal nagyobb az anyagcsere felpörgető hatása.

 

LEVEZETÉS

Végül pedig levezetünk az ízületek átmozgatásával izmok nyújtásával.

gyere el első, ingyenes edzésünkre és mozogjunk együtt

EDZÉSEK HELYE

Derecske Templomkert tér 4.

EDZÉSEK IDEJE

Új kezdő csoport június 4-től augusztus 27-ig: Hétfő 18:15-19:15, Csütörtök 18:45-19:45
A program MEGTELT, új csoport várható indulása szeptemberben

Haladó csoport: Hétfő, Szerda és Péntek 17:00-18:00, Kedd 17:30-18:30, Csütörtök 17:30-18:30, további időpontok és információk a Spomoco applikációban láthatóak

EDZŐK

Pápai Zoltán, Pápai Gábor, Balogh Ádám,

Csuka Tamás

ELÉRHETŐSÉG

Pápai Zoltán 30/299-5943

EDZÉSEK SZÁMA

heti 5-8  x  60 perc

ÁR

Napijegy: 1.800 HUF

10 alkalmas bérlet: 13.000 HUF

20 alkalmas bérlet: 21.000 HUF 

KOROSZTÁLY

16 éves kortól nőknek és férfiaknak

Kulturált és jól felszerelt edzőtermünkben várunk

A legjobb, ha a Spomoco applikációban jelentkezel már az első edzésre is

  • Egy edzésen maximum 10 fő vehet részt, így úgy tudod bebiztosítani a helyed, ha már az első edzésre is a Spomoco alkalmazáson keresztül jelentkezel.
  • A Spomoco alkalmazásban 0-24 órában lefoglalhatod és leadhatod az órádat.
  • Egyszerű és átlátható a felülete, amin gyerekjáték eligazodni bárkinek.
  • A Spomocoban azt is láthatod, hogy kik jelentkeztek be az adott órára.
  • Csak egy telefon szükséges hozzá, de weben is elérhető.
  • A sportolók számára teljesen ingyenes a használata.

További segítségért a Spomoco használatához kattints a gombra

VISSZAJELZÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az első edzést ajándékba adjuk. Ezt követően pedig az alábbi árak érvényesek:
Napijegy: 1.800 HUF
10 alkalmas bérlet: 13.000 HUF
20 alkalmas bérlet: 21.000 HUF

Az első edzés mindenki számára ajándék. Ezt követően pedig az edzéseken van lehetőséged bérlet vásárlására, mely után online bérlet kerül kiállításra a Spomoco applikációban. Az applikáció segítségével pedig mindig napra készen láthatod, hogy éppen hány alkalmad maradt még hátra a bérletedből.

Abban az esetben, ha a napijegyet szeretnél váltani, azt az edzések elején vagy végén tudod rendezni az edzést vezetőnél.

Az edzéseken álltalában sportcipőben vagy mezítláb veszünk részt. Szóba jöhet még a zokni is, de az a tapasztalatunk, hogy az sok esetben csúszik a talajon és ezért az egyes gyakorlatok veszélyessé válhatnak.

További hasznos kellékek lehetnek, amiket nyugodtan be is hozhatsz magaddal az edzésekre: víz, törölköző, jóga szőnyeg.

Fontos betartani a fokozatosság elvét. Ha eddig kimaradt a mozgás az életedből, akkor ne akarj heti 5 edzéssel megindulni. Ahhoz, hogy eredményt érj el fontos az edzés és a pihenés/regeneráció aránya ezért mindenképpen az edződdel közösen határozzátok ezt meg.

Általánosságban viszont elmondható, hogy heti 2-3 edzés javasolt.

Az új belépők tapasztalatban és tudásban gazdag edzőkhöz és egy sokszínű közösséghez csatlakozhatnak. Tagjaink között megtalálható a mezőgazdasági szakember és az óvónő is, így egy heterogén közösségben lesz alkalmad mozogni. 16 éves kortól várjuk az érdeklődő nőket és férfiakat egyaránt.

A legegyszerűbb módja, ha megjelensz személyesen az egyik edzésen és ingyenesen kipróbálod.

Viszont mivel a továbbiakban a Spomoco Applikációban történik az edzésekre való jelentkezés és a bérletkezelés is javasolt, hogy már az első edzésre is ennek segítségével jelentkezz.
A Spomoco alkalmazásban 0-24 órában lefoglalhatod és leadhatod az órádat. Egyszerű és átlátható a felülete, amin gyerekjáték eligazodni bárkinek. A Spomocoban azt is láthatod, hogy kik jelentkeztek be az adott órára. Csak egy telefon szükséges hozzá, de weben is elérhető. A sportolók számára teljesen ingyenes a használata.

Segítség a használatához:
1. A Google Play áruházból töltsd le a Spomoco Client Applikációt a telefonodra.
2. Regisztrálj.
3. Jelentkezz be.
4. Keresd meg az alkalmazáson belül a Derecske Budo-t – edző keresőben, vagy helyszín alapján (Derecske) – és utána láthatod az elérhető edzéseket.
5. Kattints az órarendre és máris válogathatsz a számodra megfelelő időpontok közül.

Mindezt számítógépen is van lehetőséged intézni, ehhez kattints a következő hivatkozásra: https://spomoco.hu/sportolni-akarok

Close Menu